NoamSadna 154יש לכם אורחים מחו"ל? מחפשים פעילות שלא תישכח?

סדנת בישול פעילה בשפה האנגלית אשר מציגה את המטבח הישראלי

המרכז הקולינרי של השף נועם קורן מתמחה בסדנאות בישול פעילות לקבוצות גם בשפה האנגלית.

  • הסדנאות מועברות ע"י שף נועם קורן ('מוסקט', 'מצפה הימים') דובר אנגלית שוטפת
  • הסדנה היא פעילה – המשתתפים מבשלים את האוכל בעצמם.
  • הסדנה מסתיימת בארוחה מלאה ועשירה
  • ניתן לערוך את הסדנה בכל מקום – אנו מביאים איתנו את כל המצרכים והציוד הנדרש לקיום הסדנה.
  • הסדנה מתאימה לקבוצות החל מ- 10 ועד 100 משתתפים.
  • ניתן להזמין סדנאות גם ממטבחים נוספים מהעולם.
  • כל הסדנאות כשרות

תפריט לדוגמה

סדנאות בישול מספקות מענה לקהל הרחב שמעוניין בלימוד שיטות וטכניקות חדשות לבישול ואפייה. עד היום התרפקנו על תוכניות הבישול, מתכונים ששלפנו מהאינטרנט, הרי שכיום אפשר לחוות ולהתנסות בבישול של מנות ממגוון סגנונות וטעמים מפתיעים. סדנאות בישול חושפות את המשתתפים לעולם חדש של קולינריה ישראלית ובינלאומית. סדנת בישול מתאימה גם למתחילים, לא חייבים להכיר את כל רזי המטבח, כל אחד שמעוניין להכיר עולמות חדשים, תרבויות שונות יוכל לעשות זאת בהנאה רבה על ידי סדנת בישול של השף נועם קורן. מטרת סדנת הבישול היא להיחשף למנות חדשות שמעולם לא הוכנו בעבר, כגון מנות גורמה, דגים ובשרים, בישול הודי, אסייתי, איטלקי ועוד.

היתרונות של סדנת בישול

סדנת בישול מספקת למשתתפים לרכוש ידע בשימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. חשוב לדעת שסדנת בישול לא מצריכה ידע מוקדם, לומדים את הכנת המנות צעד אחר צעד בליווי והכוונה של שף מקצועי ולכן סדנאות בישול מתאימות גם למי שאין רקע או ניסיון בבישול. במהלך הסדנה לומדים טכניקות של חיתוך וקיצוץ, אידוי, טיגון, אפייה ושימוש בכלי מטבח מיוחדים שבאמצעותם ניתן לייעל את העבודה במטבח.

סדנת בישול מאפשרת למשתתפים לרכוש ידע חדש וליישם אותו גם בבית, כאשר מעוניינים לארח חברים או קרובי משפחה ולהפתיע אותם עם מנות מיוחדות שלא טעמו מהן בעבר. הסדנה מאפשרת רכישת ידע וכלים על מנת להכין מנות חדשות, לרענן את התפריט השגרתי של חיי היום יום ולספק חוויה קולינרית מיוחדת במינה. כמו כן בסיום של כל מפגש בסדנה, המשתתפים יושבים יחד לארוחה טעימה שבה אוכלים את המנות שהוכנו במהלך המפגש, מעבר ללימודי הבישול, הסדנה מספקת חוויה הכוללת בתוכה מפגש עם אנשים חדשים מכל רחבי הארץ, מפגש עם טעמים שיוצר חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

כמו כן סדנת בישול מהווה הזדמנות להפוך את התחביב למקצוע, במהלך סדנת הבישול המשתתף זוכה להכיר וללמוד מהו בישול מקצועי על ידי הדרכה צמודה של שף בעל ניסיון. הסדנה נערכת בקבוצות קטנות ומשלבות למידה, הנאה באווירה נעימה, לכל משתתף יש עמדת עבודה אישית ובה הוא מקבל את כל המצרכים והציוד הנדרש לצורך הכנת הארוחה.

מגוון סדנאות בישול

ניתן לבחור סדנת בישול מתוך מגוון רחב של סדנאות לפי סוג או סגנון המנות בהתאם לבחירה אישית. מגוון הסדנאות המוצעות על די המרכז הקולינרי של השף נועם קורן מעניקות חוויה גסטרונומית וייחודית, ניתן לבחור למשל סדנת בישול בשר ויין, סדנת בישול אסייתי, סדנת בישול הודי ועוד.

באמצעות הידע הנרכש בסדנת בישול אפשר להפתיע את החברים או את המשפחה עם מנות מיוחדות, טעימות, המנות יכולות להיות מכל סגנון או מטבח שבו בוחרים ומדובר בהזדמנות ליישם את הכישורים ואת המיומנות המקצועית שניתנה למשתתפים במהלך הסדנה במטבח הביתי.

סדנת בישול בשר ויין, משלבת בתוכה לימוד על נתחי בשר, כיצד לבחור אותם, איך עובדים עם נתחי בשר שונים וכיצד משלבים אותם יחד עם מרכיבים אחרים, כיצד מתבלים אותם בצורה נכונה ועוד. הסדנה מיועדת לחובבי הבשר.

סדנת בישול אסייתי

כל מדינה מאופיינת במאכלים ותבלינים הייחודיים לה, בסדנת בישול אסייתי המשתתפים לומדים להכיר את הטעמים, הצבעים והנינוחות של המזרח הרחוק. שימוש בחומרי גלם חדשים, תיבול אקזוטי ועוד. המטבח האסייתי נחשב לאחד המטבחים הפופולריים ביותר בעולם כולו, המטבח משלב מאכלים ממגוון תרבויות כגון המטבח הסיני, התאילנדי, היפני וההודי. במטבח האסייתי משתמשים בחומרי גלם טריים כגון אורז, ירקות, דגים, עופות, חלב קוקוס, למון גראס ועוד.

סדנת בישול הודי

האוכל ההודי מאופיין במגוון רחב של תבלינים וטעמים מיוחדים, מי שטייל בהודו מכיר את המסורת והתרבות ההודית, הודו מחולקת לאזורים ולכל אזור יש את המאכלים המסורתיים שלו, בסדנת הבישול ניתנת למשתתפים הזדמנות להיחשף לסגנון הבישול ההודי, הכוללים שימוש בקארי, צ'אטני, ג'ינג'ר, עשבי תיבול ועוד.

סדנת בישול צמחוני

סדנת בישול צמחוני הגיעה מתוך המגמה לשילוב של מזון בריא בתפריט, שימוש בחומרי גלם טריים ובריאים, היכרות עם תחליפי בשר, שימוש בקטניות , טופו ועוד. בסדנת בישול צמחוני לומדים כיצד לבנות תפריט מאוזן, איך בוחרים את חומרי הגלם המתאימים לאורחה צמחונית בריאה וטעימה והתמקדות בבישול קטניות שמהוות תחליף לבשר על מנת לשמור על ערכים תזונתיים מבלי לוותר על מזון טעים, בריא ומזין. דרך הכנת המנות לומדים על היתרונות הבריאותיים של ירקות, קטניות, עשבי תיבול, נבטים שונים ועוד. סדנאות בישול צמחוני מספקות למשתתפים ידע וכלים להכנת מנות בריאות ומזינות וחושפות אותם לחוויה חדשה של חומרי גלם מן הטבע, לומדים את סודות המטבח הצמחוני.

סדנת פיוז'ן ישראלי

מטבחי פיוז'ן הם שילוב של כמה חומרי גלם, תבלינים, טעמים, שיטות בישול והגשה שמגיעות ממטבחים אחרים ומשלבים אותם בתוך מטבח מקומי. השילוב בין שני מטבחים המגיעים משני קצוות תבל, מאפשר יצירה של מנות חדשות ויצירתיות. כאשר מבשלים בסגנון פיוז'ן, חשוב לעשות חיבור נכון של חומרי הגלם, יש להבין את שיטות הבישול ואת הטעמים של כל אחד מן המטבחים שאותם רוצים לשלב, כדי לבחור נכון את המרכיבים כך שישתלבו בצורה טובה במנה.

כאשר מדברים על מטבח פיוז'ן ישראלי, מדובר על מטבח של קיבוץ גלויות, מגוון תרבויות שונות שכל אחד מכיר מבית הוריו. היתרון הבולט של מטבח פיוז'ן הוא האפשרות לשלב מגוון חומרי גלם, טעמים, מרכיבים שונים לידי מנה אחת שמכילה כור היתוך ישראלי. מדובר על פיוז'ן גורמה ישראלי, ייחודי ומקורי.

סדנת ארוחת בוקר

ארוחת בוקר ישראלית היא דרך נפלאה לפתוח את הבוקר, בסדנת ארוחת בוקר המשתתפים לומדים להכין את מיטב המנות הפופולריות בארוחת בוקר ישראלית מפנקת וטעימה במיוחד. משתתפי הסדנה ייחשפו לשיטות הבישול ולמתכונים מגוונים כגון הכנת שקשוקה, חציל קלוי, מבחר סלטים, פנקייקים ועוד.

סדנאות בישול – גיבוש לעובדים

מעסיקים רבים בוחרים במגוון אטרקציות, ימי כיף או ימי גיבוש עבור העובדים, אחת האפשרויות המומלצות היא בחירה בסדנת בישול שיכולה לתרום לחיזוק הקשר בין העובדים, התנתקות משגרת היום יום, הסדנה מאפשרת לעובדים לקחת פסק זמן, להתאוורר ולהתרענן וכמובן להכיר לעומק את החברים בעבודה. סדנת בישול לצוות עובדים מצריכה שיתוף פעולה ועבודת צוות, תקשורת טובה יותר וניתן גם להכניס מתח על ידי סדנת "קרב סכינים" שבה העובדים מתחלקים לצוותים שמתחרים זה בזה.

סדנת בישול לעובדים היא פתרון מושלם למעסיקים שמעוניינים לספק לעובדים שלהם חוויה יוצאת דופן, בלתי נשכחת שיש בה ערך מוסף, העובדים נהנים מיום גיבוש וכן לומדים שיטות וטכניקות חדשות בבישול ואפייה.

היתרונות של סדנת בישול

ניתן למצוא במרכז הקולינרי סדנאות נוספות, מלבד אלו שהוזכרו כאן, סדנאות הבישול של נועם קורן מספקות הצצה לעולם הבישול המקצועי, הסדנאות נערכות בקבוצות קטנות , אווירה אינטימית, יחס אישי למשתתפים ומתאימות לקבוצות קטנות, ימי גיבוש של עובדים, משפחות, חברים וכדומה.

צפייה בתוכניות בישול בטלוויזיה או בטאבלט זו דרך טובה ללמוד ולהכיר מתכונים או מאכלים חדשים, לעומת זאת סדנת בישול מאפשרת למשתתפים ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית, למידה של שיטות וטכניקות חדשות ללימוד הכנת מנות ממטבחים מגוונים מכל רחבי העולם, הדרכה צמודה של שף מקצועי, מפגש עם אנשים חדשים שמחבר בין עולמות של אוכל ותרבויות, כמו כן סדנת בישול מציידת את המשתתפים בה בידע וכלים חדשים להכנת מנות בצורה נכונה ומקצועית.

הסדנאות מתאימות גם לבשלנים מתחילים, שמגיעים ללא ניסיון כלל בבישול, או לבשלנים חובבים שמעוניינים לשדרג ולשפר את היכולות והכישורים שלהם במטבח שהם הכי אוהבים.

אם רוצים להתנתק משגרת היום יום, לחוות חוויות חדשות ולהתחבר לעולמות של טעמים, צבעים וריחות חדשים שלא הכרנו בעבר ותמיד חלמנו להתנסות בהם, סדנת בישול של השף נועם קורן יכולה להיות חוויה מושלמת עבורכם.

איך לבחור סדנת בישול?

קיימים כמה פרמטרים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים סדנת בישול, חשוב לדעת איזה תחום קולינרי מעוניינים ללמוד, מומלץ לבחור בסדנה אסייתית, ובהמשך לבחור את סוג המטבח שבו רוצים להתמקצע כגון המטבח ההודי או התאילנדי. חשוב לדעת שסדנת בישול אינה מיועדת רק לצורך למידה אלא גם על מנת לחוות חוויה חדשה ומיוחדת, מומלץ לבחור בסדנה שתכלול בתוכה שיפור מיומנויות בישול, הכרה של טכניקות ושיטות חדשות של קיצוץ, חיתוך, טיגון וכדומה, מדובר בטכניקות שניתן ליישם במטבח הביתי והן יוכלו לתרום הרבה מאד לשיפור וייעול אופן הכנת המנות גם בבית.

במידה ומעוניינים להפוך את התחביב למקצוע, מומלץ לבדוק אם קיימת סדרה של סדנאות בסוג המטבח שאותו מעוניינים ללמוד ולהכיר לעומק. במידה ובוחרים בסדנת בישול כדי ללמוד שיטות וטכניקות חדשות, מומלץ לבדוק האם קיימת סדרה של סדנאות בישול עם רצף בתחום שאותו מעוניינים ללמוד. סדרה של סדנאות בישול תוכל לספק מגוון רחב יותר של כלים ומיומנויות בישול.

החיפוש הראשוני אחר סדנת בישול יכול להיות מבלבל עקב שפע הסוגים והסגנונות. כדאי לבחור בסדנה שבה מתחברים אל הטעמים ואל התרבות שממנה האוכל מגיע. כמו כן יש לבחור בסדנה המועברת על ידי שף מקצועי ומנוסה. יש לוודא טרם בחירת הסדנה מה היא כוללת, מהו לוח הזמנים של הסדנה, ומה לומדים במהלכה.

סדנת בישול מעניקה את הידע הבסיסי ומספקת כלים ראשוניים לעבודה טובה ויעילה במטבח. ניתן למצוא סדנאות בישול בדגש על לימוד שיטות וטכניקות מורכבות יותר, ייתכן שאת הסדנאות האלו תרצו לשמור לשלב מאוחר יותר, מומלץ לבחור בסדנת בישול שתספק כלים וידע לצורך הכנת מנות חדשות בהתאם למטבח המועדף, לימוד והכוונה בבחירת חומרי גלם איכותיים, שילובים חדשים של טעמים ועוד.

יש אנשים שנושא הכשרות חשוב להם, מומלץ לבדוק לפני בחירת הסדנה האם המנות שיוכנו במהלך הסדנה כשרות והאם חומרי הגלם כשרים. אם בוחרים בסדנה קבוצתית, מומלץ לבדוק עם המארגן כמה אנשים מגיעים לסדנה, טווח גילאים, הפרטים הללו חשובים על מנת לבחור בסדנה שתתאים למשתתף גם מבחינה חברתית.

סדנת בישול היא חוויה נפלאה שבה מתנסים ולומדים, חווים חוויות ונהנים. מדובר בהזדמנות ללמוד ולרכוש כלים חדשים לשיטות בישול ואפייה, חשיפה לחומרי גלם טריים ואיכותיים, שלא הכרנו בעבר, שילוב של טעמים, צבעים ונינוחות חדשים ומרעננים באווירה מיוחדת. המפגש עם חברי הקבוצה מאפשר למשתתפים להכיר אנשים חדשים מכל רחבי הארץ שלכולם מטרה משותפת, ללמוד לבשל ולחוות חוויה מיוחדת במינה. במהלך הסדנאות המועברות על ידי שף מקצועי בעל ניסיון רב שנים המלווה את המשתתפים במהלך הסדנה. ניתן לבחור במגוון רחב של סדנאות בישול ממטבחים מכל רחבי העולם כגון המטבח ההודי, האסייתי, התאילנדי, המטבח הישראלי והגלילי ועוד.

אולי תתעניין גם ב: